Housing First

Eerst een dak boven je hoofd en van daaruit bouwen aan kwaliteit van leven. Dat is het principe van Housing First. Neos biedt al jaren deze succesvolle benadering die zeer geschikt is voor mensen die (lang) dak- of thuisloos zijn als gevolg van meervoudige en complexe problematiek.  Neos is aangesloten bij de landelijke organisatie Housing First Nederland.

Meer informatie over deze succesvolle aanpak kun je vinden op de vernieuwde website www.housingfirsteindhoven.nl.

Daar kun je jezelf – of cliënten aanmelden – en meer lezen over de samenwerking.

Relevante artikelen

Deze artikelen zijn misschien ook interessant

Je kunt bij ons terecht voor acute hulp, aanmeldingen voor (crisis)opvang, advies en informatie overmaatschappelijk opvang, vrouwenopvang, gezinsopvang en begeleid en beschermd wonen. Je kunt ons 24×7 telefonisch bereiken via telefoonnummer 0800 0117 (gratis).

HULP BIEDEN OF DONEREN?

Wij kunnen als organisatie ook hulp gebruiken. Bijvoorbeeld in de vorm van vrijwilligerswerk, of door donaties. Heb je kleding of spullen die je wilt doneren voor onze deelnemers? Stuur dan een mail naar klusenverhuisdienst@neos.nl met je gegevens en wat je wilt aanbieden. We nemen dan zo snel mogelijk contact op.