Housing First

Eerst een dak boven je hoofd en van daaruit bouwen aan kwaliteit van leven. Dat is het principe van Housing First. Neos biedt al jaren deze succesvolle benadering die zeer geschikt is voor mensen die (lang) dak- of thuisloos zijn als gevolg van meervoudige en complexe problematiek.  Neos is aangesloten bij de landelijke organisatie Housing First Nederland.

Meer informatie over deze succesvolle aanpak kun je vinden op de vernieuwde website www.housingfirsteindhoven.nl.

Daar kun je jezelf – of cliënten aanmelden – en meer lezen over de samenwerking.

Relevante artikelen

Deze artikelen zijn misschien ook interessant

Voor aanmeldingen of informatie en advies over ons aanbod kun je contact opnemen met de collega’s van Toegang. Zij zijn op werkdagen van 09.00 – 12.30 uur telefonisch bereikbaar op nummer 0800-0117 (gratis). Je kunt ook mailen naar toegang@neos.nl.

Voor aanmeldingen of vragen over de opvang van slachtoffers van Huiselijk Geweld of Opvang voor Gezinnen zijn wij 24 uur per dag, zeven dagen in de week bereikbaar op telefoonnummer 0800-0117 of via mail: bureaudienst@neos.nl.

Spullen doneren?
Wij kunnen als organisatie ook hulp gebruiken. Bijvoorbeeld in de vorm van vrijwilligerswerk of donaties. Heb je kleding of spullen die je wilt doneren voor onze deelnemers? Stuur dan een mail naar klusenverhuisdienst@neos.nl met je gegevens en wat je wilt aanbieden. We nemen dan zo snel mogelijk contact op.