Productie en logistiek

Als je in de productie of logistiek werkzaam bent, werk je meestal in een fabriek of magazijn. Je staat aan een machine of lopende band en zorgt ervoor dat het productieproces goed verloopt. In de logistiek richt jij je op de verwerking van inkomende en uitgaande goederen. Het team productie en logistiek bereidt je voor op een (betaalde) baan in deze sector.

Wie ben jij?

• Werk jij nauwkeurig, gestructureerd en kwaliteitsgericht?
  • Ben jij een doorzetter met een goede concentratie?
  • Kun je goed overzicht bewaren en werk je zelfstandig?
  • Heb je verantwoordelijkheidsgevoel en oog voor veiligheid?

Dan is het team productie en logistiek iets voor jou!

Wij leren je:

• Alles over kwaliteit
  • Hoe je werkt aan klanttevredenheid
  • Hoe je het werk het best kunt organiseren en hoe je samen met anderen tot een goed resultaat kunt komen

Wij bieden:

• De kans om ervaring op te doen op het vlak van productie en logistiek
  • Een mogelijkheid tot een opleiding VCA, Heftruck en/of productie/logistiek
  • Werkzaamheden m.b.t. ontvangst, opslag, verwerking en uitgifte van producten.

Interesse? Vraag je werkbegeleider om meer informatie!

Je kunt bij ons terecht voor acute hulp, aanmeldingen voor (crisis)opvang, advies en informatie overmaatschappelijk opvang, vrouwenopvang, gezinsopvang en begeleid en beschermd wonen. Je kunt ons 24×7 telefonisch bereiken via telefoonnummer 0800 0117 (gratis).

HULP BIEDEN OF DONEREN?

Wij kunnen als organisatie ook hulp gebruiken. Bijvoorbeeld in de vorm van vrijwilligerswerk, of door donaties. Heb je kleding of spullen die je wilt doneren voor onze deelnemers? Stuur dan een mail naar klusenverhuisdienst@neos.nl met je gegevens en wat je wilt aanbieden. We nemen dan zo snel mogelijk contact op.