Productie en logistiek

Als je in de productie of logistiek werkzaam bent, werk je meestal in een fabriek of magazijn. Je staat aan een machine of lopende band en zorgt ervoor dat het productieproces goed verloopt. In de logistiek richt jij je op de verwerking van inkomende en uitgaande goederen. Het team productie en logistiek bereidt je voor op een (betaalde) baan in deze sector.

Wie ben jij?

• Werk jij nauwkeurig, gestructureerd en kwaliteitsgericht?
  • Ben jij een doorzetter met een goede concentratie?
  • Kun je goed overzicht bewaren en werk je zelfstandig?
  • Heb je verantwoordelijkheidsgevoel en oog voor veiligheid?

Dan is het team productie en logistiek iets voor jou!

Wij leren je:

• Alles over kwaliteit
  • Hoe je werkt aan klanttevredenheid
  • Hoe je het werk het best kunt organiseren en hoe je samen met anderen tot een goed resultaat kunt komen

Wij bieden:

• De kans om ervaring op te doen op het vlak van productie en logistiek
  • Een mogelijkheid tot een opleiding VCA, Heftruck en/of productie/logistiek
  • Werkzaamheden m.b.t. ontvangst, opslag, verwerking en uitgifte van producten.

Interesse? Vraag je werkbegeleider om meer informatie!

Voor aanmeldingen of informatie en advies met betrekking tot ons aanbod kun je contact opnemen met de collega’s van Toegang. Hiervoor zijn zij op werkdagen tussen 09.00 en 12.30 uur telefonisch bereikbaar op nummer 0800-117 (gratis). Daarnaast is het mogelijk een mail te sturen naar toegang@neos.nl.

Voor aanmeldingen of vragen over de opvang van slachtoffers van Huiselijk Geweld of Opvang voor Gezinnen zijn wij 24×7 bereikbaar op telefoonnummer 0800-0117 of via mail  bureaudienst@neos.nl.

HULP BIEDEN OF DONEREN?

Wij kunnen als organisatie ook hulp gebruiken. Bijvoorbeeld in de vorm van vrijwilligerswerk, of door donaties. Heb je kleding of spullen die je wilt doneren voor onze deelnemers? Stuur dan een mail naar klusenverhuisdienst@neos.nl met je gegevens en wat je wilt aanbieden. We nemen dan zo snel mogelijk contact op.