Klussen en verhuizen

De klus- en verhuisdienst houdt in dat je je bezighoudt met verschillende klussen voor bedrijven of particulieren. Denk aan verhuizen, opknappen, schilderen en behangen. Het team klussen en verhuizen bereidt je voor op een (betaalde) baan binnen de klus- en verhuisdienst.

Wie ben jij?

• Ben je handig en steek je graag de handen uit de mouwen?
  • Wil je meer leren over verhuizen, opknappen, schilderen en projectgericht werken?

Dan is het team klus- en verhuisdienst iets voor jou!

Wij leren je:

• Praktische werkzaamheden uit te voeren
  • Zelfstandig te werken en samen met anderen resultaat te halen
  • Kwaliteit te leveren en opdrachtgevers tevreden te stellen

Wij bieden je:

• De mogelijkheid deel te nemen aan het meubelproject met als werkzaamheden ontvangst, opslag, verwerking en uitgifte van meubels.
  • Na deze opleiding ben je van ‘alle’ markten thuis en dus aantrekkelijk voor werkgevers.

Interesse? Vraag je werkbegeleider om meer informatie!

Je kunt bij ons terecht voor acute hulp, aanmeldingen voor (crisis)opvang, advies en informatie overmaatschappelijk opvang, vrouwenopvang, gezinsopvang en begeleid en beschermd wonen. Je kunt ons 24×7 telefonisch bereiken via telefoonnummer 0800 0117 (gratis).

HULP BIEDEN OF DONEREN?

Wij kunnen als organisatie ook hulp gebruiken. Bijvoorbeeld in de vorm van vrijwilligerswerk, of door donaties. Heb je kleding of spullen die je wilt doneren voor onze deelnemers? Stuur dan een mail naar klusenverhuisdienst@neos.nl met je gegevens en wat je wilt aanbieden. We nemen dan zo snel mogelijk contact op.