Klussen en verhuizen

De klus- en verhuisdienst houdt in dat je je bezighoudt met verschillende klussen voor bedrijven of particulieren. Denk aan verhuizen, opknappen, schilderen en behangen. Het team klussen en verhuizen bereidt je voor op een (betaalde) baan binnen de klus- en verhuisdienst.

Wie ben jij?

• Ben je handig en steek je graag de handen uit de mouwen?
  • Wil je meer leren over verhuizen, opknappen, schilderen en projectgericht werken?

Dan is het team klus- en verhuisdienst iets voor jou!

Wij leren je:

• Praktische werkzaamheden uit te voeren
  • Zelfstandig te werken en samen met anderen resultaat te halen
  • Kwaliteit te leveren en opdrachtgevers tevreden te stellen

Wij bieden je:

• De mogelijkheid deel te nemen aan het meubelproject met als werkzaamheden ontvangst, opslag, verwerking en uitgifte van meubels.
  • Na deze opleiding ben je van ‘alle’ markten thuis en dus aantrekkelijk voor werkgevers.

Interesse? Vraag je werkbegeleider om meer informatie!

Voor aanmeldingen of informatie en advies over ons aanbod kun je contact opnemen met de collega’s van Toegang. Zij zijn op werkdagen van 09.00 – 12.30 uur telefonisch bereikbaar op nummer 0800-0117 (gratis). Je kunt ook mailen naar toegang@neos.nl.

Voor aanmeldingen of vragen over de opvang van slachtoffers van Huiselijk Geweld of Opvang voor Gezinnen zijn wij 24 uur per dag, zeven dagen in de week bereikbaar op telefoonnummer 0800-0117 of via mail: bureaudienst@neos.nl.

Spullen doneren?
Wij kunnen als organisatie ook hulp gebruiken. Bijvoorbeeld in de vorm van vrijwilligerswerk of donaties. Heb je kleding of spullen die je wilt doneren voor onze deelnemers? Stuur dan een mail naar klusenverhuisdienst@neos.nl met je gegevens en wat je wilt aanbieden. We nemen dan zo snel mogelijk contact op.