Interieur

Een schoonmaker verzorgt het interieur. Werkzaamheden zijn bijvoorbeeld stoffen, vegen en dweilen van vloeren, het schoonmaken van de toiletten en het legen van prullenbakken. Het team schoonmaak bereidt je voor op een (betaalde) baan als interieurverzorger.

Wie ben jij?

• Ben jij secuur en gesteld op hygiene?
  • Ben je graag fysiek bezig?
  • Zie je werk en houd je van kwaliteit?
  • Kun je goed zelfstandig werken en ben je klantgericht?
  • Heb je een groot verantwoordelijkheidsgevoel?

Dan is het team schoonmaak iets voor jou!

Wij leren je:

• De nieuwste schoonmaak methodes
  • Alles van goede materialen

Wij bieden:

• Een opleiding met een erkend diploma en een grote kans op een externe baan.

Al 70% van de geslaagden vond via de jobcoach een baan buiten Neos! Interesse? Vraag je werkbegeleider om meer informatie.

Je kunt bij ons terecht voor acute hulp, aanmeldingen voor (crisis)opvang, advies en informatie overmaatschappelijk opvang, vrouwenopvang, gezinsopvang en begeleid en beschermd wonen. Je kunt ons 24×7 telefonisch bereiken via telefoonnummer 0800 0117 (gratis).

HULP BIEDEN OF DONEREN?

Wij kunnen als organisatie ook hulp gebruiken. Bijvoorbeeld in de vorm van vrijwilligerswerk, of door donaties. Heb je kleding of spullen die je wilt doneren voor onze deelnemers? Stuur dan een mail naar klusenverhuisdienst@neos.nl met je gegevens en wat je wilt aanbieden. We nemen dan zo snel mogelijk contact op.