Interieur

Een schoonmaker verzorgt het interieur. Werkzaamheden zijn bijvoorbeeld stoffen, vegen en dweilen van vloeren, het schoonmaken van de toiletten en het legen van prullenbakken. Het team schoonmaak bereidt je voor op een (betaalde) baan als interieurverzorger.

Wie ben jij?

• Ben jij secuur en gesteld op hygiene?
  • Ben je graag fysiek bezig?
  • Zie je werk en houd je van kwaliteit?
  • Kun je goed zelfstandig werken en ben je klantgericht?
  • Heb je een groot verantwoordelijkheidsgevoel?

Dan is het team schoonmaak iets voor jou!

Wij leren je:

• De nieuwste schoonmaak methodes
  • Alles van goede materialen

Wij bieden:

• Een opleiding met een erkend diploma en een grote kans op een externe baan.

Al 70% van de geslaagden vond via de jobcoach een baan buiten Neos! Interesse? Vraag je werkbegeleider om meer informatie.

Voor aanmeldingen of informatie en advies met betrekking tot ons aanbod kun je contact opnemen met de collega’s van Toegang. Hiervoor zijn zij op werkdagen tussen 09.00 en 12.30 uur telefonisch bereikbaar op nummer 0800-117 (gratis). Daarnaast is het mogelijk een mail te sturen naar toegang@neos.nl.

Voor aanmeldingen of vragen over de opvang van slachtoffers van Huiselijk Geweld of Opvang voor Gezinnen zijn wij 24×7 bereikbaar op telefoonnummer 0800-0117 of via mail  bureaudienst@neos.nl.

HULP BIEDEN OF DONEREN?

Wij kunnen als organisatie ook hulp gebruiken. Bijvoorbeeld in de vorm van vrijwilligerswerk, of door donaties. Heb je kleding of spullen die je wilt doneren voor onze deelnemers? Stuur dan een mail naar klusenverhuisdienst@neos.nl met je gegevens en wat je wilt aanbieden. We nemen dan zo snel mogelijk contact op.