Horeca

Als horecamedewerker informeer en adviseer je gasten over gerechten en dranken. Daarnaast neem je bestellingen op, sta je klanten te woord, zorg je voor een schone werkomgeving samen met je collega’s en het is zelfs mogelijk om een gerecht te bereiden. Het team horeca bereidt je voor op een (betaalde) baan als horecamedewerker.

Wie ben jij?

• Ben jij gezellig, betrouwbaar, klantvriendelijk en servicegericht?
  • Vind je het bovendien leuk om te koken en met voeding bezig te zijn?
  • Heb je geen 9 tot 5 mentaliteit?

Dan is het team horeca iets voor jou!

Wij leren je:

• In de praktijk koken
  • Gasten te adviseren over gerechten en dranken

Wij bieden:

• Wij bieden je de mogelijkheid certificaten te behalen die gevraagd worden bij vacatures in de horeca, zoals HACCP en contract catering.

Kom aan tafel in dit team! Vraag je werkbegeleider om meer informatie.

Voor aanmeldingen of informatie en advies met betrekking tot ons aanbod kun je contact opnemen met de collega’s van Toegang. Hiervoor zijn zij op werkdagen tussen 09.00 en 12.30 uur telefonisch bereikbaar op nummer 0800-117 (gratis). Daarnaast is het mogelijk een mail te sturen naar toegang@neos.nl.

Voor aanmeldingen of vragen over de opvang van slachtoffers van Huiselijk Geweld of Opvang voor Gezinnen zijn wij 24×7 bereikbaar op telefoonnummer 0800-0117 of via mail  bureaudienst@neos.nl.

HULP BIEDEN OF DONEREN?

Wij kunnen als organisatie ook hulp gebruiken. Bijvoorbeeld in de vorm van vrijwilligerswerk, of door donaties. Heb je kleding of spullen die je wilt doneren voor onze deelnemers? Stuur dan een mail naar klusenverhuisdienst@neos.nl met je gegevens en wat je wilt aanbieden. We nemen dan zo snel mogelijk contact op.