Fietsenmaker

Als fietsenmaker richt jij je op het herstellen van fietsen. Werkzaamheden zijn bijvoorbeeld het plakken van banden of het smeren van kettingen. Het team fietsenmaker bereidt je voor op een (betaalde) baan als fietsenreparateur.

Wie ben jij?

• Heb jij technisch inzicht?
  • Kun je secuur werken?

Kom dan naar de fietsenmakerij!

Wij leren je:

• Hoe je fietsen moet herstellen

Wij bieden:

• Een erkende opleiding
  • Begeleiding door een echte leermeester

Interesse? Vraag je werkbegeleider om meer informatie!

Relevante artikelen

Deze artikelen zijn misschien ook interessant

Voor aanmeldingen of informatie en advies met betrekking tot ons aanbod kun je contact opnemen met de collega’s van Toegang. Hiervoor zijn zij op werkdagen tussen 09.00 en 12.30 uur telefonisch bereikbaar op nummer 0800-117 (gratis). Daarnaast is het mogelijk een mail te sturen naar toegang@neos.nl.

Voor aanmeldingen of vragen over de opvang van slachtoffers van Huiselijk Geweld of Opvang voor Gezinnen zijn wij 24×7 bereikbaar op telefoonnummer 0800-0117 of via mail  bureaudienst@neos.nl.

HULP BIEDEN OF DONEREN?

Wij kunnen als organisatie ook hulp gebruiken. Bijvoorbeeld in de vorm van vrijwilligerswerk, of door donaties. Heb je kleding of spullen die je wilt doneren voor onze deelnemers? Stuur dan een mail naar klusenverhuisdienst@neos.nl met je gegevens en wat je wilt aanbieden. We nemen dan zo snel mogelijk contact op.