Meedoen in de maatschappij

Reintegratie

Werken en zinvol bezig zijn is voor veel mensen de sleutel tot herstel. Werk biedt houvast, structuur en gespreksstof. Wij helpen jou bij de zoektocht naar je kwaliteiten, het vergroten van je arbeidsvaardigheden en het leggen van contacten met werkgevers. Al jarenlang helpen wij cliënten om stap voor stap weer mee te doen in de maatschappij. Jouw toekomstperspectief staat bij ons centraal.

Plezier, ritme, voldoening in je leven

Dagbesteding

Een zinvolle, leuke en uitdagende dagbesteding is van groot belang om structuur en ritme in je leven te krijgen. Wij bieden daarbij verschillende vormen van dagbesteding aan. Samen kijken we naar je wensen en mogelijkheden. Vervolgens bepaal je zelf met je persoonlijk begeleider wat je gaat doen. Tijdens de dagbesteding benut je jouw talenten en krijg je de gelegenheid om jezelf verder te ontwikkelen.

Niet gevonden waar je naar opzoek bent? Bekijk al onze prioriteiten