Meedoen in de maatschappij

Reintegratie

Werken en zinvol bezig zijn is voor veel mensen de sleutel tot herstel. Werk biedt houvast, structuur en gespreksstof. Wij helpen jou bij de zoektocht naar je kwaliteiten, het vergroten van je arbeidsvaardigheden en het leggen van contacten met werkgevers. Al jarenlang helpen wij cliënten om stap voor stap weer mee te doen in de maatschappij. Jouw toekomstperspectief staat bij ons centraal.

Structuur en ritme in je leven

Dagbesteding

Een zinvolle, leuke en uitdagende dagbesteding is van groot belang om structuur en ritme in je leven te krijgen. Wij bieden daarbij verschillende vormen van dagbesteding aan binnen onze arbeidstrainingscentra. Samen kijken we naar je wensen en mogelijkheden. Vervolgens bepaal je zelf met je persoonlijk begeleider wat je gaat doen. Tijdens de dagbesteding benut je jouw talenten en krijg je de gelegenheid om jezelf verder te ontwikkelen.

Leren in de vorm van korte cursussen

Opleidingsteams

Om je dag op een zinvolle manier in te vullen is het belangrijk om te doen wat je leuk vindt. Dit geldt ook voor het werk dat je doet. Wat is jouw passie en ambitie en waar liggen je talenten? Wij bieden je mogelijkheden om te leren in de vorm van korte cursussen. Binnen een cursus in een van onze teams richten we ons op jouw arbeidscompetenties en op het aanleren van werknemersvaardigheden. Je volgt een cursus op je eigen tempo en zodra je deze afrondt ontvang je een erkend certificaat. Ons aanbod opleidingsteams is afgestemd op de arbeidsmarkt waardoor je een aanzienlijk grotere kans hebt op een tijdelijke of vaste baan.

Niet gevonden waar je naar opzoek bent? Bekijk al onze prioriteiten