Kinderopvang

Wanneer je verblijft in de crisisopvang van Blijf van m’n Lijf of Gezinnen is het mogelijk om je kinderen naar de gratis Kinderopvang te brengen. De Kinderopvang biedt je kind ontspanning en stelt jou in de gelegenheid om je in alle rust te richten op je traject.

Ontspanning voor kinderen

Onze Kinderopvang wordt ondersteund door professionele kinderwerkers en vrijwilligers. Op dinsdag, woensdag en donderdag worden kinderen van alle leeftijden de gehele dag opgevangen. We stimuleren kinderen in hun ontwikkeling, bieden spel en ontspanning en zorgen voor contact met leeftijdsgenootjes. Kortom, je kind leert in een veilige omgeving opnieuw weer kind te zijn.

Ruimte voor ouders

Voor jou als ouder biedt de kinderopvang rust en ruimte. Wanneer je kind op een veilige plek verblijft kun jij je volledig richten op je traject. Denk aan het volgen van een cursus, het regelen van allerlei privézaken of werken buiten de deur. Per dag verblijven er ongeveer 15 kinderen in de Kinderopvang en zijn er minimaal twee deskundige vrijwilligers en een kinderwerker aanwezig. Het Kinderwerk is onder andere gebaseerd op de methodiek Veerkracht.