Crisisopvang Gezinnen

Wanneer je met je gezin op straat terecht bent gekomen bieden we altijd eerste hulp en crisisopvang. We hebben de beschikking over gezinsappartementen die speciaal ingericht zijn voor tienermoeders met kinderen of kwetsbare gezinnen.

Verblijf in de crisisopvang Gezinnen

Het verblijf in de crisisopvang Gezinnen is ingericht op de opvang van gezinnen. In de gezinsappartementen hebt je de mogelijkheid om zelfstandig te koken, te slapen en te douchen. Daarnaast bieden we begeleiding, dagbesteding en pedagogische ondersteuning. We gaan aan de slag om problemen op te lossen en we zoeken ook naar alternatieve huisvesting. Een eventueel vervolg is dat je met je gezin via een vorm van begeleid wonen weer zelfstandig in de wijk gaat wonen.

Je kunt bij ons terecht voor opvang, advies en informatie. Neem contact met ons op. We luisteren graag naar je. Heb je te maken met huiselijk geweld en heb je direct hulp nodig, je kunt ons 24×7 telefonisch bereiken via telefoonnummer 0800 0117 (gratis).