Toegang Neos

Neos is dé organisatie voor maatschappelijk opvang, vrouwenopvang en begeleid en beschermd wonen. Daarnaast verlenen wij herstelgerichte ondersteuning aan hen die dat nodig hebben. Onze cliënten bestaan uit dak- en thuislozen (met en zonder justitiële titel), kwetsbare gezinnen, zwerfjongeren en slachtoffers van huiselijk geweld in de regio Eindhoven. We werken nauw samen met uiteenlopende partners. Voor aanmelding bij (dreigend) dak- en thuisloosheid verwijzen we naar het Regieteam+ van de gemeente Eindhoven:

• Telefoon: 040 – 238 26 00, bereikbaar op werkdagen van 09.00 – 15.30 uur
  • Email: regieteam@eindhoven.nl

Bereikbaarheid Neos

Huiselijk Geweld & Maatschappelijke Opvang Gezinnen

Voor aanmeldingen en risico-screeningen slachtoffers Huiselijk Geweld, Noodbedden slachtoffers Huiselijk Geweld of -Gezinnen kun je 24 uur per dag gratis bellen naar 0800-0117.

Voor aanmeldingen of informatie & advies m.b.t. crisisopvang slachtoffers Huiselijk Geweld of crisisopvang Gezinnen kun je tijdens kantooruren gratis bellen naar 0800-0117 óf een mail sturen naar bureaudienstHG@neos.nl.

Ondersteuning thuis (WMO), Beschermd Wonen (WMO of WLZ-GGZ), Verpleegzorg (WMO of WLZ-V&V) of Forensische Zorg

Voor aanmeldingen of informatie & advies met betrekking tot ons aanbod kun je tussen 09:00 en 12:30 gratis bellen naar 0800-0117 óf mailen naar toegang@neos.nl.

Tussen 12:30 en 17:00 uur zijn we alleen via dit e-mailadres bereikbaar: toegang@neos.nl. Je mail wordt zo snel mogelijk beantwoord.

Hulp nodig?

Hulp nodig? Vul het contactformulier hierboven in, bel ons gratis op 0800-0117.

Je kunt bij ons terecht voor opvang, advies en informatie. Neem contact met ons op. We luisteren graag naar je. Heb je te maken met huiselijk geweld en heb je direct hulp nodig, je kunt ons 24×7 telefonisch bereiken via telefoonnummer 0800 0117 (gratis).