Toegang Neos

Neos is dé organisatie voor maatschappelijk opvang, vrouwenopvang en begeleid en beschermd wonen. Daarnaast verlenen wij herstelgerichte ondersteuning aan hen die dat nodig hebben. Onze cliënten bestaan uit dak- en thuislozen, kwetsbare gezinnen, zwerfjongeren en slachtoffers van huiselijk geweld in de regio Eindhoven. We werken nauw samen met het Leger des Heils, Stichting Ervaring die Staat, gemeenten en wijkteams. Voor aanmelding bij (dreigend) dak- en thuisloosheid verwijzen we naar het Regieteam+ van de gemeente Eindhoven.

Je kunt bij Neos wel direct terecht voor crisisopvang slachtoffers huiselijk geweld, nood- en crisisbedden, toegang tot het Passantenverblijf. Ook voor vragen of informatie over (dreigend) dak- en thuisloosheid of andere vragen kun je bij ons terecht. Vul het contactformulier hieronder in, bel ons gratis op 0800-0117 of mail naar toegang@neos.nl

Hulp nodig?

Hulp nodig? Vul het contactformulier hierboven in, bel ons gratis op 0800-0117 .