Toegang Neos

Neos is dé organisatie voor maatschappelijk opvang, vrouwenopvang en begeleid en beschermd wonen. Daarnaast verlenen wij herstelgerichte ondersteuning aan hen die dat nodig hebben. Onze cliënten bestaan uit dak- en thuislozen, kwetsbare gezinnen, zwerfjongeren en slachtoffers van huiselijk geweld in de regio Eindhoven. We werken nauw samen met het Leger des Heils, Stichting Ervaring die Staat, gemeenten en wijkteams. Voor aanmelding bij (dreigend) dak- en thuisloosheid verwijzen we naar het Regieteam+ van de gemeente Eindhoven:

Bereikbaarheid Neos:

Je kunt bij Neos wel direct terecht voor crisisopvang slachtoffers huiselijk geweld en nood- en crisisbedden.

• Voor aanmeldingen of informatie & advies i.v.m. (dreigende) dakloosheid kun je tussen 09:00 en 12:30 bellen naar 0800-0117 (keuze 2) óf mailen naar toegang@neos.nl. Vanaf 12:30 zijn we alleen via mail bereikbaar, je mail wordt zo snel mogelijk beantwoord.
  • Het aanvragen van een noodbed i.v.m. dakloosheid kan 24 uur per dag:
    • 09:00 – 12:30: telefonisch via het nummer 0800-0117 (keuze 3)
    • 12:30 – 16:30: per mail naar toegang@neos.nl, deze aanmeldingen worden dezelfde middag nog afgehandeld!
    • 17:00 – 09:00: telefonisch via het nummer 0800-0117 (keuze 3)
  • De telefonische bereikbaarheid voor crisisopvang slachtoffers huiselijk geweld verandert niet, hiervoor kun je 24 uur per dag bellen naar 0800-0117 (keuze 1) óf een mail sturen naar bureaudienst@neos.nl.

Hulp nodig?

Hulp nodig? Vul het contactformulier hierboven in, bel ons gratis op 0800-0117 .