Duurzame Financiële Dienstverlening

Vaak ontstaan er problemen als het niet meer lukt om aan je financiële verplichtingen te voldoen. We ondersteunen je bij het op orde brengen en houden van je inkomsten en uitgaven. Als je schulden hebt dan brengen we deze samen met jou in kaart en stellen we een plan op om hieruit te komen. De stappen die we doorlopen zijn:

• Inkomen vergroten en uitgaven verminderen
  • Controleren of de beslagvrije voet goed berekend is
  • Contact opnemen met schuldeisers en periodieke controles uitvoeren
  • Betaalafspraken maken met schuldeisers

De financiële dienstverlener geeft advies en antwoorden op jouw vragen. Daarnaast zijn we nauw betrokken bij het financiële proces en hoef je het nooit helemaal alleen te doen. Neos is geaccrediteerd lid van de Nederlandse Vereniging voor Volkskrediet (NVVK).

Je kunt bij ons terecht voor acute hulp, aanmeldingen voor (crisis)opvang, advies en informatie overmaatschappelijk opvang, vrouwenopvang, gezinsopvang en begeleid en beschermd wonen. Je kunt ons 24×7 telefonisch bereiken via telefoonnummer 0800 0117 (gratis).

HULP BIEDEN OF DONEREN?

Wij kunnen als organisatie ook hulp gebruiken. Bijvoorbeeld in de vorm van vrijwilligerswerk, of door donaties. Heb je kleding of spullen die je wilt doneren voor onze deelnemers? Stuur dan een mail naar klusenverhuisdienst@neos.nl met je gegevens en wat je wilt aanbieden. We nemen dan zo snel mogelijk contact op.