Budgetcoaching

Budgetcoaches helpen je bij het zelfstandig beheren van je geld. Zodat je uiteindelijk zelf je financiële huishouding voert. We brengen orde op zaken en we geven je handvatten om het ook zo te houden. Tijdens het traject zie je waar je geld naar toe gaat en leer je hoe je een kasboek kunt bijhouden. De stappen die we doorlopen zijn:

• Een overeenkomst opstellen zodat je weet waar je aan toe bent
  • Een actieplan opstellen en uitvoeren
  • Evalueren

Je kunt bij ons terecht voor acute hulp, aanmeldingen voor (crisis)opvang, advies en informatie overmaatschappelijk opvang, vrouwenopvang, gezinsopvang en begeleid en beschermd wonen. Je kunt ons 24×7 telefonisch bereiken via telefoonnummer 0800 0117 (gratis).

HULP BIEDEN OF DONEREN?

Wij kunnen als organisatie ook hulp gebruiken. Bijvoorbeeld in de vorm van vrijwilligerswerk, of door donaties. Heb je kleding of spullen die je wilt doneren voor onze deelnemers? Stuur dan een mail naar klusenverhuisdienst@neos.nl met je gegevens en wat je wilt aanbieden. We nemen dan zo snel mogelijk contact op.