Vrienden van Neos

Elke dag werken wij aan nieuwe perspectieven. Gelukkig is het grootste deel van onze initiatieven succesvol. Dat succes behalen wij niet alleen! Dat doen we samen en daar zijn we dankbaar voor.

Wanneer activiteiten niet gefinancierd kunnen worden vanuit subsidies of beschikkingen mogen wij regelmatig een beroep doen op onze goede relaties. Zij stellen dan middelen in geld en natura beschikbaar. Maar ook veel burgers en organisaties helpen ons.

Elk beetje helpt en we zijn altijd opzoek naar steun om nieuwe perspectieven te blijven realiseren. Volgens ons is ‘het geven en nemen’ dus we doen ook graag iets voor je terug. Wil je een initiatief of Neos in het algemeen steunen? Neem dan contact met ons op!

Neos heeft de ANBI status (Algemeen Nut Beogende Instelling). Het is voor particulieren fiscaal aantrekkelijk om te schenken aan een goed doel dat door de Belastingdienst is aangemerkt als ANBI (Algemeen Nut Beogende Instelling).

Stichting Vrienden van Neos heeft een eigen bankrekeningnummer NL61 RABO 0346 2784 81.

Je kunt bij ons terecht voor acute hulp, aanmeldingen voor (crisis)opvang, advies en informatie overmaatschappelijk opvang, vrouwenopvang, gezinsopvang en begeleid en beschermd wonen. Je kunt ons 24×7 telefonisch bereiken via telefoonnummer 0800 0117 (gratis).

HULP BIEDEN OF DONEREN?

Wij kunnen als organisatie ook hulp gebruiken. Bijvoorbeeld in de vorm van vrijwilligerswerk, of door donaties. Heb je kleding of spullen die je wilt doneren voor onze deelnemers? Stuur dan een mail naar klusenverhuisdienst@neos.nl met je gegevens en wat je wilt aanbieden. We nemen dan zo snel mogelijk contact op.