Resultaten Cliënten Tevredenheidsonderzoek 2021

Gemiddelde cliëntenwaardering gelijk gebleven: 7,6!

In het najaar van 2021 is er weer een cliënttevredenheidonderzoek (CTO) afgenomen bij deelnemers van Neos. In totaal zijn er 378 vragenlijsten uitgezet en ontvingen we van 206 deelnemers een ingevulde vragenlijst retour (54%). Deelnemers waarderen Neos gemiddeld met een 7,6, hetzelfde cijfer als in 2019. Naast positieve punten zoals de omgang met deelnemers, gaf de monitor ook aanleiding tot verbeterpunten bijvoorbeeld op het vlak van communicatie. Met deze verbeterpunten gaan we komend jaar aan de slag met deelnemers en medewerkers.

Lees hier het volledige rapport met alle resultaten van het cliënttevredenheidsonderzoek 2021.

Relevante artikelen

Deze artikelen zijn misschien ook interessant

Voor aanmeldingen of informatie en advies met betrekking tot ons aanbod kun je contact opnemen met de collega’s van Toegang. Hiervoor zijn zij op werkdagen tussen 09.00 en 12.30 uur telefonisch bereikbaar op nummer 0800-117 (gratis). Daarnaast is het mogelijk een mail te sturen naar toegang@neos.nl.

Voor aanmeldingen of vragen over de opvang van slachtoffers van Huiselijk Geweld of Opvang voor Gezinnen zijn wij 24×7 bereikbaar op telefoonnummer 0800-0117 of via mail  bureaudienst@neos.nl.

HULP BIEDEN OF DONEREN?

Wij kunnen als organisatie ook hulp gebruiken. Bijvoorbeeld in de vorm van vrijwilligerswerk, of door donaties. Heb je kleding of spullen die je wilt doneren voor onze deelnemers? Stuur dan een mail naar klusenverhuisdienst@neos.nl met je gegevens en wat je wilt aanbieden. We nemen dan zo snel mogelijk contact op.