Resultaten Cliënten Tevredenheidsonderzoek 2021

Gemiddelde cliëntenwaardering gelijk gebleven: 7,6!

In het najaar van 2021 is er weer een clienttevredenheidonderzoek (CTO) afgenomen bij deelnemers van Neos. In totaal zijn er 378 vragenlijsten uitgezet en ontvingen we van 206 deelnemers een ingevulde vragenlijst retour (54%). Deelnemers waarderen Neos gemiddeld met een 7,6, hetzelfde cijfer als in 2019. Naast positieve punten zoals de omgang met deelnemers, gaf de monitor ook aanleiding tot verbeterpunten bijvoorbeeld op het vlak van communicatie. Met deze verbeterpunten gaan we komend jaar aan de slag met deelnemers en medewerkers. Later volgt meer en zal het volledige rapport geplaatst worden.

Relevante artikelen

Deze artikelen zijn misschien ook interessant

Je kunt bij ons terecht voor acute hulp, aanmeldingen voor (crisis)opvang, advies en informatie overmaatschappelijk opvang, vrouwenopvang, gezinsopvang en begeleid en beschermd wonen. Je kunt ons 24×7 telefonisch bereiken via telefoonnummer 0800 0117 (gratis).

HULP BIEDEN OF DONEREN?

Wij kunnen als organisatie ook hulp gebruiken. Bijvoorbeeld in de vorm van vrijwilligerswerk, of door donaties. Heb je kleding of spullen die je wilt doneren voor onze deelnemers? Stuur dan een mail naar klusenverhuisdienst@neos.nl met je gegevens en wat je wilt aanbieden. We nemen dan zo snel mogelijk contact op.