Partners en publicaties

Partners

Mensen helpen doen we niet alleen. We werken in het brede sociaal domein samen met een grote diversiteit aan maatschappelijke organisaties, onderwijsinstellingen en instanties, zoals sociale wijkteams, huisartsen, GGZ-instellingen, verslavingszorg, welzijnsorganisaties en woningcorporaties. Bekijk al onze partners.

Publicaties

Regelmatig publiceren we over onze activiteiten op onze nieuwspagina. Wanneer je een publicatie wil bestellen neem even contact op met ons bestuurssecretariaat van de Raad van Bestuur.

ANBI

Neos heeft de ANBI status. Dit vraagt uiteraard een duidelijke verantwoording van onze geldstromen en activiteiten:

ANBI – verantwoording NEOS

Verslagen en Jaarrekeningen

In het Governanceverslag 2020 en de Jaarrekening 2020 geven wij inzicht in ontwikkelingen en resultaten uit het afgelopen jaar en in onze toekomstverwachtingen.

Hieronder vindt u ons verkorte Jaarbeeld 2020:

Neos verkort Jaarbeeld 2020

Je kunt bij ons terecht voor acute hulp, aanmeldingen voor (crisis)opvang, advies en informatie overmaatschappelijk opvang, vrouwenopvang, gezinsopvang en begeleid en beschermd wonen. Je kunt ons 24×7 telefonisch bereiken via telefoonnummer 0800 0117 (gratis).

HULP BIEDEN OF DONEREN?

Wij kunnen als organisatie ook hulp gebruiken. Bijvoorbeeld in de vorm van vrijwilligerswerk, of door donaties. Heb je kleding of spullen die je wilt doneren voor onze deelnemers? Stuur dan een mail naar klusenverhuisdienst@neos.nl met je gegevens en wat je wilt aanbieden. We nemen dan zo snel mogelijk contact op.