Partners en publicaties

Partners

Mensen helpen doen we niet alleen. We werken in het brede sociaal domein samen met een grote diversiteit aan maatschappelijke organisaties, onderwijsinstellingen en instanties, zoals sociale wijkteams, huisartsen, GGZ-instellingen, verslavingszorg, welzijnsorganisaties en woningcorporaties. Bekijk al onze partners.

Publicaties

Regelmatig publiceren we over onze activiteiten op onze nieuwspagina. Wanneer je een publicatie wil bestellen neem even contact op met ons bestuurssecretariaat van de Raad van Bestuur.

Governanceverslag en Jaarrekening 2019

In het Governanceverslag 2019 en de Jaarrekening 2019 geven wij inzicht in ontwikkelingen en resultaten uit het afgelopen jaar en in onze toekomstverwachtingen.

Hierna vindt u ons Jaar 2019 in beeld.

Neos Jaarbeeld 2019 – Samen Sterker digitaal
Neos Jaarbeeld 2019 – Samen Sterker PDF versie

Je kunt bij ons terecht voor opvang, advies en informatie. Neem contact met ons op. We luisteren graag naar je. Heb je te maken met huiselijk geweld en heb je direct hulp nodig, je kunt ons 24×7 telefonisch bereiken via telefoonnummer 0800 0117 (gratis).