Regionale opvang

Over ons

Neos is een regionale organisatie voor maatschappelijke opvang, vrouwenopvang, begeleid en beschermd wonen en voor herstelgerichte ondersteuning. Neos werkt samen met  diverse partners zoals wijkteams, instanties en onderwijsinstellingen.

Als netwerkorganisatie gaan wij de verbindingen aan met uiteenlopende zorgaanbieders, gemeenten, welzijnsorganisaties en woningcorporaties. Ons werk wordt mogelijk gemaakt door de inzet van publieke middelen, giften en donaties. Wij verantwoorden en publiceren onze prestaties en resultaten bij onze opdrachtgevers en het algemeen publiek.

Denk met ons mee

Over cliënten

Het is belangrijk dat onze aanpak aansluit op jouw wensen en behoeften. Regelmatig toetsen we of dit het geval is. Jouw mening is hierbij van groot belang. Via het Cliënten Punt vragen we je om met ons mee te denken en je stem te laten horen. Daarnaast kun je bij ons terecht om even stoom af te blazen, vragen te stellen en informatie in te winnen of gewoon voor een goed gesprek met een kop koffie.

Klik hier voor het meest recente cliënttevredenheidsonderzoek.

Maak het verschil

Werken bij Neos

Samen gaan en staan we voor een optimale ondersteuning van onze cliënten. Werken bij Neos betekent: samenwerken, persoonlijke ontwikkeling en ambities waarmaken. Betrouwbaar, daadkrachtig en verbinding zijn de kernwaarden die daarbij centraal staan. Bij Neos zijn jouw ideeën welkom en bieden we je de tools die nodig zijn je werk optimaal uit te voeren.

Onze openstaande vacatures ontdek je in het overzicht links. Kom je gauw kennismaken?

Niet gevonden waar je naar opzoek bent? Bekijk al onze prioriteiten