Koffiebakkie

Bij het Koffiebakkie kun je terecht voor een worstenbroodje en een kop koffie. Tweemaal per week rijdt het Koffiebakkie een vaste route door Eindhoven langs plaatsen waar dak- en thuisloze mensen zich veelal bevinden. Onze vaste medewerkers kennen de omgeving en mensen goed en zijn betrokken, hulpvaardig en handig.

Behalve thee, koffie, worstenbroodjes en soms ook soep of iets anders, hebbben we ook warme kleding en toiletspullen voor mannen en vrouwen bij ons. En misschien kunnen we iets voor je doen. Heb je vragen, heb je informatie nodig, kunnen we iets voor je regelen? Laat het weten. Valt het leven of het verblijf op straat je soms zwaar en wil je misschien iets anders of heb je daar geen hoop op? Praat er gewoon eens over met ons, we zijn er voor jou.

Het Koffiebakkie rijdt op maandagochtend en woensdagochtend van 09.00 – 12.00 uur.

Mensen over het Koffiebakkie:
“Het grote probleem van thuisloos zijn is de eenzaamheid. Daarom vind ik initiatieven zoals het Koffiebakkie mooi. Je hebt even wat afleiding en komt onder de mensen. Even contact, een praatje. Daar word je warm van.”

“Je kunt bij het KoffieBakkie je honger stillen en praten met anderen. De gezelligheid, het contact vind ik erg belangrijk. Zo houd je elkaar ook een beetje in de gaten. Hoe zitten de anderen erbij, hoe gaat het? Zonder dit soort initiatieven kom je niet op deze manier bij elkaar.”

Je kunt bij ons terecht voor opvang, advies en informatie. Neem contact met ons op. We luisteren graag naar je. Heb je te maken met huiselijk geweld en heb je direct hulp nodig, je kunt ons 24×7 telefonisch bereiken via telefoonnummer 0800 0117 (gratis).