Beschikbaar zijn als het nodig is

Directe hulp

Neos biedt niet alleen hulp aan dak- en thuisloze mensen die voor opvang en/of begeleiding worden aangemeld. We zijn er ook voor je als je op straat leeft. We zijn regelmatig op straat aanwezig voor een praatje en om je te helpen als je vragen hebt. Ook als je door problemen je onderdak dreigt te verliezen, kunnen we helpen. We willen zo voorkomen dat je dak- of thuisloos wordt.

Ben je dak- of thuisloos en zoek je hulp? Je kunt je dan melden bij de centrale inloop op de  Visserstraat 11 in Eindhoven. Van hieruit kan direct 24-uursopvang ingezet worden als dat nodig is en krijg je ondersteuning zodat je zo snel mogelijk weer zelfstandig kunt wonen.

Ben je als gezin dak- of thuisloos geworden? Dan kun je direct met ons contact opnemen, zie deze  informatie op: Gezinsopvang MO – Neos

Niet gevonden waar je naar opzoek bent? Bekijk al onze prioriteiten

Je kunt bij ons terecht voor opvang, advies en informatie. Neem contact met ons op. We luisteren graag naar je. Heb je te maken met huiselijk geweld en heb je direct hulp nodig, je kunt ons 24×7 telefonisch bereiken via telefoonnummer 0800 0117 (gratis).