NEOS BEHAALT OPNIEUW INTERNATIONAAL KWALITEITSKEURMERK ISO 9001

1 juli 2022

Afgelopen juni dit jaar vond er een externe audit plaats voor het internationale kwaliteitskeurmerk ISO 9001. Twee externe auditoren bezochten onze locaties en toetsten ons kwaliteitssysteem en werkprocessen. Met als resultaat dat we het keurmerk vernieuwden en voor de komende drie jaar mogen voeren. Vandaag werd het certificaat overhandigd door Remco Kruit van TÜV Rheinland (audit organisatie) aan onze directeur-bestuurder Raoul Bakkes en kwaliteitsmedewerker Lieneke van den Biggelaar.

Directeur-bestuurder Raoul Bakkes: ‘’wij zijn ontzettend trots dat we wederom dit keurmerk hebben behaald. Onder leiding van kwaliteitsmedewerker Lieneke van den Biggelaar is er veel in het werk gesteld door alle betrokkenen voor deze hercertificering. We hebben daarin kunnen laten zien welke mooie stappen wij voorwaarts zetten in het verbeteren van onze zorg -en dienstverlening en het is dan ook fijn om te zien dat die inspanningen beloond zijn.’’

Hercertificering-ISO-9001-300x196.jpg

V.l.n.r: Lieneke van den Biggelaar, Remco Kruit, Raoul Bakkes

Wij zijn ontzettend trots dat we wederom dit keurmerk hebben behaald.

Over het internationale keurmerk ISO 9001
Deze norm gaat over het kwaliteitssysteem in een organisatie en geeft aan dat de zaken intern goed op orde zijn, de klant principieel centraal wordt gesteld en voortdurend wordt gewerkt aan het verbeteren van de zorg- en dienstverlening. Meer weten over dit keurmerk? Lees dan hier verder.