KEURMERK VEILIGHEID IN DE VROUWENOPVANG OPNIEUW BEHAALD!

23 november 2022

De audit voor het keurmerk veiligheid in de vrouwenopvang heeft opnieuw plaatsgevonden. Medewerkers zijn daarvoor bevraagd over onze werkprocessen en verbeteringen die we hebben doorgevoerd naar aanleiding van de behaalde audit vorig jaar. We slaagden opnieuw voor de test en ontvingen mooie complimenten van de auditor.

Teamleidster vrouwen- en gezinsopvang, Yvonne van der Ven: ‘’de afgelopen periode hebben we als team hard gewerkt om de kwaliteit en veiligheid binnen de vrouwen- en gezinsopvang verder te verbeteren. Ik ben dan ook ontzettend trots op deze teamprestatie. We blijven uiteraard bouwen aan alle (door)ontwikkelingen, maar genieten ook zeker van het behalen van dit positieve resultaat.’’

Over het keurmerk
Het keurmerk ‘Veiligheid in de Vrouwenopvang’ is een kwaliteitskeurmerk en is aanvullend op bestaande normen zoals ISO, HKZ en het kwaliteitsdocument (Ministerie van VWS, VNG en FO 2014). De ontwikkeling van het keurmerk is onderdeel van een bredere kwaliteitsagenda van de sector. Meer informatie over het keurmerk: https://keurmerkvrouwenopvang.nl/keurmerkhouders/

20221122_091220-300x185.jpg