Dag van je Loopbaan: maak kennis met Neos!

Ben je (bijna) afgestudeerd of zit je niet meer helemaal op je plek en ben je op zoek naar een nieuwe baan? Wellicht past onze organisatie met circa 280 bevlogen collega’s dan bij je! Op de Dag van je Loopbaan kun je kennismaken met onze organisatie en collega’s.

Waar en wanneer?
17 november vindt van 15:00-17:00 uur de Dag van de Loopbaan plaats op de Hessen Kasselstraat 1 in Eindhoven (HK1). Onder het genot van een hapje en drankje gaan onze HR-adviseurs graag met je in gesprek over jouw loopbaan, wensen en de mogelijkheden bij Neos. Ook onze wooncoaches, trajectbegeleiders en financieel dienstverlener nemen je graag mee in wat hun werk inhoudt, zodat je kunt kijken of één van functies bij Neos aansluit bij wat je zoekt.

Geïnteresseerd om kennis te maken met onze organisatie?
Meld je dan aan op de website van Dag van je Loopbaan:  Meet & Greet NEOS (dagvanjeloopbaan.nl)

Voor aanmeldingen of informatie en advies over ons aanbod kun je contact opnemen met de collega’s van Toegang. Zij zijn op werkdagen van 09.00 – 12.30 uur telefonisch bereikbaar op nummer 0800-0117 (gratis). Je kunt ook mailen naar toegang@neos.nl.

Voor aanmeldingen of vragen over de opvang van slachtoffers van Huiselijk Geweld of Opvang voor Gezinnen zijn wij 24 uur per dag, zeven dagen in de week bereikbaar op telefoonnummer 0800-0117 of via mail: bureaudienst@neos.nl.

Spullen doneren?
Wij kunnen als organisatie ook hulp gebruiken. Bijvoorbeeld in de vorm van vrijwilligerswerk of donaties. Heb je kleding of spullen die je wilt doneren voor onze deelnemers? Stuur dan een mail naar klusenverhuisdienst@neos.nl met je gegevens en wat je wilt aanbieden. We nemen dan zo snel mogelijk contact op.