Marc Vermeulen nieuwe voorzitter Raad van Toezicht Neos

Per 1 september is professor doctor Marc Vermeulen (1958) de nieuwe voorzitter van de Raad van Toezicht van Neos. Hij volgt hiermee Guïljo van Nuland op, die na acht jaar aan het einde van de maximale benoemingstermijn is gekomen.

Marc Vermeulen is hoogleraar sociologie aan TIAS School for Business and Society, academisch directeur voor het Programma voor Bestuurders in Publieke & Non-Profit Sector en buitengewoon hoogleraar publiek leiderschap aan de Stellenbosch Universiteit. De focus in zijn werk ligt vooral op lange termijn verkenningen en innovaties in het publieke domein in de breedte en in het onderwijs in het bijzonder. Daarnaast is hij onder meer voorzitter en lid van diverse raden van toezicht en adviescommissies, binnen en buiten de onderwijssector. Marc: ‘’ik kijk er erg naar uit om bij Neos te starten. Het is een voorrecht om in de stad Eindhoven bij te kunnen dragen aan een warmer en socialer klimaat.’’

Ed Smeets, vice-voorzitter van de Raad van Toezicht Neos: ‘’Als Raad van Toezicht zijn we erg blij dat we in Marc een uitstekende opvolger hebben gevonden voor Guïljo van Nuland. Guïljo heeft zich jarenlang enorm ingezet voor Neos en daar zijn we hem zeer erkentelijk voor. Het is fijn dat Marc nu het goede werk en de ingeslagen weg kan voortzetten.’’

Voor aanmeldingen of informatie en advies over ons aanbod kun je contact opnemen met de collega’s van Toegang. Zij zijn op werkdagen van 09.00 – 12.30 uur telefonisch bereikbaar op nummer 0800-0117 (gratis). Je kunt ook mailen naar toegang@neos.nl.

Voor aanmeldingen of vragen over de opvang van slachtoffers van Huiselijk Geweld of Opvang voor Gezinnen zijn wij 24 uur per dag, zeven dagen in de week bereikbaar op telefoonnummer 0800-0117 of via mail: bureaudienst@neos.nl.

Spullen doneren?
Wij kunnen als organisatie ook hulp gebruiken. Bijvoorbeeld in de vorm van vrijwilligerswerk of donaties. Heb je kleding of spullen die je wilt doneren voor onze deelnemers? Stuur dan een mail naar klusenverhuisdienst@neos.nl met je gegevens en wat je wilt aanbieden. We nemen dan zo snel mogelijk contact op.