Jaarbeeld Neos 2021

“In 2021 hebben we afscheid genomen van het oude Neos en het nieuwe Neos in de steigers gezet” blikt onze directeur-bestuurder Raoul Bakkes terug op het afgelopen jaar.
In het Jaarbeeld hieronder wordt uitgelegd wat dat nieuwe Neos dan inhoudt, dat Neos voortaan focust op mensen met complexe problematiek en dat we duurzaam zijn gaan samenwerken met partijen als het Expertisecentrum Mensenhandel en (jeugd)Prostitutie van LumensSint Annaklooster en Zorgcoöperatie Brabant.

Neos_Jaarbeeld_2021

Als u een gedrukt exemplaar wilt ontvangen, of een van de Jaarbeelden van vorige jaren, kunt u dat via info@neos.nl aanvragen.

Voor aanmeldingen of informatie en advies met betrekking tot ons aanbod kun je contact opnemen met de collega’s van Toegang. Hiervoor zijn zij op werkdagen tussen 09.00 en 12.30 uur telefonisch bereikbaar op nummer 0800-117 (gratis). Daarnaast is het mogelijk een mail te sturen naar toegang@neos.nl.

Voor aanmeldingen of vragen over de opvang van slachtoffers van Huiselijk Geweld of Opvang voor Gezinnen zijn wij 24×7 bereikbaar op telefoonnummer 0800-0117 of via mail  bureaudienst@neos.nl.

HULP BIEDEN OF DONEREN?

Wij kunnen als organisatie ook hulp gebruiken. Bijvoorbeeld in de vorm van vrijwilligerswerk, of door donaties. Heb je kleding of spullen die je wilt doneren voor onze deelnemers? Stuur dan een mail naar klusenverhuisdienst@neos.nl met je gegevens en wat je wilt aanbieden. We nemen dan zo snel mogelijk contact op.