Koers Neos 2021-2025: van OPVANG naar OPLOSSEN

De afgelopen maanden is er hard gewerkt aan een nieuwe richting voor Neos voor de periode 2021-2025.

Neos is al ruim 20 jaar een daadkrachtige organisatie die kwetsbare burgers (onder)steunt en begeleidt naar een nieuw perspectief. Samen met hen werken we aan een beter bestaan. We zijn een organisatie in beweging, die wil blijven verbeteren en vernieuwen. In de periode 2021-2025 gaan we scherper focussen op specifieke doelgroepen om onze deelnemers nog beter te ondersteunen. De strategische koers van Neos voor 2021-2025 bestaat uit drie pijlers: oplossen, samenwerken en leren.

Lees hier de verkorte versie van de nieuwe koers voor Neos voor de periode 2021-2025.

Je kunt bij ons terecht voor acute hulp, aanmeldingen voor (crisis)opvang, advies en informatie overmaatschappelijk opvang, vrouwenopvang, gezinsopvang en begeleid en beschermd wonen. Je kunt ons 24×7 telefonisch bereiken via telefoonnummer 0800 0117 (gratis).

HULP BIEDEN OF DONEREN?

Wij kunnen als organisatie ook hulp gebruiken. Bijvoorbeeld in de vorm van vrijwilligerswerk, of door donaties. Heb je kleding of spullen die je wilt doneren voor onze deelnemers? Stuur dan een mail naar klusenverhuisdienst@neos.nl met je gegevens en wat je wilt aanbieden. We nemen dan zo snel mogelijk contact op.