Koers Neos 2021-2025: van OPVANG naar OPLOSSEN

De afgelopen maanden is er hard gewerkt aan een nieuwe richting voor Neos voor de periode 2021-2025.

Neos is al ruim 20 jaar een daadkrachtige organisatie die kwetsbare burgers (onder)steunt en begeleidt naar een nieuw perspectief. Samen met hen werken we aan een beter bestaan. We zijn een organisatie in beweging, die wil blijven verbeteren en vernieuwen. In de periode 2021-2025 gaan we scherper focussen op specifieke doelgroepen om onze deelnemers nog beter te ondersteunen. De strategische koers van Neos voor 2021-2025 bestaat uit drie pijlers: oplossen, samenwerken en leren.

Lees hier de verkorte versie van de nieuwe koers voor Neos voor de periode 2021-2025.

Voor aanmeldingen of informatie en advies over ons aanbod kun je contact opnemen met de collega’s van Toegang. Zij zijn op werkdagen van 09.00 – 12.30 uur telefonisch bereikbaar op nummer 0800-0117 (gratis). Je kunt ook mailen naar toegang@neos.nl.

Voor aanmeldingen of vragen over de opvang van slachtoffers van Huiselijk Geweld of Opvang voor Gezinnen zijn wij 24 uur per dag, zeven dagen in de week bereikbaar op telefoonnummer 0800-0117 of via mail: bureaudienst@neos.nl.

Spullen doneren?
Wij kunnen als organisatie ook hulp gebruiken. Bijvoorbeeld in de vorm van vrijwilligerswerk of donaties. Heb je kleding of spullen die je wilt doneren voor onze deelnemers? Stuur dan een mail naar klusenverhuisdienst@neos.nl met je gegevens en wat je wilt aanbieden. We nemen dan zo snel mogelijk contact op.