NEOS verkort Jaarbeeld 2020

Neos werkt aan nieuw perspectief voor de meest kwetsbare burgers in de samenleving. In het verkorte Jaarbeeld 2020 laten we in tekst en beeld zien hoe wij als organisatie samen met onze deelnemers het gekke coronajaar 2020 hebben beleefd. Klik op de titel of de afbeelding om de digitale versie te openen.

Jaarbeeld 2020

Als u een gedrukt exemplaar wilt ontvangen, of een van de Jaarbeelden van vorige jaren, kunt u dat via info@neos.nl aanvragen.

Je kunt bij ons terecht voor acute hulp, aanmeldingen voor (crisis)opvang, advies en informatie overmaatschappelijk opvang, vrouwenopvang, gezinsopvang en begeleid en beschermd wonen. Je kunt ons 24×7 telefonisch bereiken via telefoonnummer 0800 0117 (gratis).

HULP BIEDEN OF DONEREN?

Wij kunnen als organisatie ook hulp gebruiken. Bijvoorbeeld in de vorm van vrijwilligerswerk, of door donaties. Heb je kleding of spullen die je wilt doneren voor onze deelnemers? Stuur dan een mail naar klusenverhuisdienst@neos.nl met je gegevens en wat je wilt aanbieden. We nemen dan zo snel mogelijk contact op.