Opvang van vrouwen en hun kinderen

Hoe helpt Neos vrouwen, gezinnen en kinderen in een crisissituatie?

”Ik droom dat ik later een dokter wordt. Dan kan ik alle mensen beter maken en wordt iedereen gelukkig”
De droom van een meisje van 9 jaar, die samen met haar moeder verblijft in vrouwenopvang.

Lees het in dit beknopte overzicht of download hier de pdf.

Voor aanmeldingen of informatie en advies met betrekking tot ons aanbod kun je contact opnemen met de collega’s van Toegang. Hiervoor zijn zij op werkdagen tussen 09.00 en 12.30 uur telefonisch bereikbaar op nummer 0800-117 (gratis). Daarnaast is het mogelijk een mail te sturen naar toegang@neos.nl.

Voor aanmeldingen of vragen over de opvang van slachtoffers van Huiselijk Geweld of Opvang voor Gezinnen zijn wij 24×7 bereikbaar op telefoonnummer 0800-0117 of via mail  bureaudienst@neos.nl.

HULP BIEDEN OF DONEREN?

Wij kunnen als organisatie ook hulp gebruiken. Bijvoorbeeld in de vorm van vrijwilligerswerk, of door donaties. Heb je kleding of spullen die je wilt doneren voor onze deelnemers? Stuur dan een mail naar klusenverhuisdienst@neos.nl met je gegevens en wat je wilt aanbieden. We nemen dan zo snel mogelijk contact op.