HK1, het nieuwe centrum voor creativiteit en ontwikkeling is geopend!

Aan de Hessen Kasselstraat in Gestel is vandaag officieel het vernieuwde centrum voor dagbesteding geopend.  Hier zijn inwoners van Eindhoven van harte welkom die behoefte hebben aan een leuke en zinvolle daginvulling. Je kunt hier diverse boeiende en praktische activiteiten verkennen en de handen uit de mouwen steken.  Het gaat onder meer om creatieve en herstelgerichte activiteiten, waarbij het  aanbod voortdurend wordt aangepast aan de behoeften van de deelnemers.

Er wordt continue projectmatig gewerkt met medewerking van vele organisaties en kunstenaars. Zo is er een intensieve samenwerking op het gebied van creativiteit en muziek, maar ook in de begeleiding en ontwikkeling van de deelnemers; zo zijn het CKE, het van Abbemuseum en het Summa College belangrijke samenwerkingspartners hierin.

Voor mensen die graag de handen uit de mouwen steken, zijn er activiteiten zoals productie van onder meer sieraden, er is een fietsenwerkplaats, een meubelbank en een kledingbank. Ook is een klus- en verhuisdienst onderdeel van het programma.

Het HK1 is een centrum voor dagbesteding, waar je zonder verwijzing en zonder kosten aan activiteiten kunt deelnemen; kom eens vrijblijvend kijken en zie in onderstaande video het enthousiasme van de deelnemers!

Meer informatie lees je in onze folder.

HK1 is powered by Neos

Je kunt bij ons terecht voor opvang, advies en informatie. Neem contact met ons op. We luisteren graag naar je. Heb je te maken met huiselijk geweld en heb je direct hulp nodig, je kunt ons 24×7 telefonisch bereiken via telefoonnummer 0800 0117 (gratis).