Welgemeend compliment!

Beste collega’s,

Vandaag, 1 maart, is het Nationale Complimentendag. De dag die in het teken staat van elkaar complimenten geven en laten blijken wat je aan de ander waardeert. De dag waarop je tegen de ander zegt: bedankt voor wie je bent.

Helaas kan ik jullie niet allemaal persoonlijk complimenteren voor jullie inzet, met datgene wat jullie voor onze organisatie zo bijzonder maakt, als collega en om wie je bent. Ik wil jullie daarom op deze manier allemaal complimenteren voor jullie deskundigheid, inzicht, daadkracht en vooral jullie enthousiasme. De passie en professionaliteit waarmee jullie je vak uitvoeren en het vertrouwen in – en voor diegenen die beroep op ons doen!

In welke functie, op welke locatie ook, we werken allemaal aan een nieuwe en betere toekomst voor die ander, direct of indirect. We bevinden ons nog steeds in een vreemde tijd, onder bijzondere omstandigheden. Omstandigheden die alles van ons vragen, waarin we moeten meebewegen en ons continu aanpassen.

Jullie zetten je altijd voor 100% in, voor de gezondheid en het herstel van onze cliënten. Daarvoor een welgemeend dankjewel voor jullie allemaal!

Raoul Bakkes

Je kunt bij ons terecht voor opvang, advies en informatie. Neem contact met ons op. We luisteren graag naar je. Heb je te maken met huiselijk geweld en heb je direct hulp nodig, je kunt ons 24×7 telefonisch bereiken via telefoonnummer 0800 0117 (gratis).