Warme jassen voor mensen met kleine – of geen – beurs

Onze kledingwinkel in het ArbeidsTrainingsCentrum is weer gevuld met o.a. warme jassen gegeven door mensen met een warm hart voor onze cliënten en bezoekers. Samen voor Eindhoven organiseerde dit jaar voor derde keer, de inzameling van winterjassen voor mensen met een kleine beurs, of helemaal geen beurs. Er is weer megaveel opgehaald, ook dankzij de leuke filmpjes van bekende Eindhovenaren die breed werden gedeeld. Behalve jassen, was er ook veel andere kleding bij. Het is hartverwarmend om te zien en we bedanken Samen voor Eindhoven dan ook van harte! We verdelen de buit o.a. via onze kledingwinkel in het ATC (dinsdag- en donderdag 12:30 tot 15:30 uur in de Hessen Kasselstraat 1) en via het Koffiebakkie!

#hartverwarmend #nieuwperspectief #samenvooreindhoven Samen voor Eindhoven Neos Koffiebakkie @ATCkleding  Bekijk een terugblik: