Bedankt! Je bent een Held!

Vandaag ontvingen wij een heerlijke verrassing voor alle medewerkers en vrijwilligers van Neos. Restaurant Saffraan in Eindhoven biedt ons allen een gratis 3-gangenmenu aan!

We kregen hiervoor vouchers, waarmee de menu’s kunnen worden afgehaald bij hun restaurant. Deze werden vanmiddag door Abu Bakhtari van Stichting Food for life en Mohammed Mosheni van restaurant Saffraan bij Neos bezorgd, met de volgende boodschap:

Bedankt namens heel Eindhoven voor onze helden die hun leven riskeren om het leed van anderen te verzachten; iedereen die werkzaam is in de zorg, onderwijs, supermarkten en andere cruciale branches waar we veel van vragen in deze uitzonderlijke tijden. Het coronavirus raakt ons allemaal, maar jullie inzet is van onschatbare waarde. Door jullie kunnen we blijven dromen en geloven in een normale wereld na deze moeilijke periode. Bedankt!

En wij bedanken restaurant Saffraan voor dit hele bijzondere gebaar. Wat een goed gevoel geeft dit; we gaan ervan genieten!