Tasjes met tips en attenties voor vrouwen en kinderen bij Blijf en Crisisopvang

Ook de vrouwen en kinderen die bij Neos verblijven in het Blijf van ’n Lijfhuis en de Crisisopvang, zijn nu weken thuis met de kinderen.  Hoe gaan zij die weken een beetje goed doorkomen? Onze groepsbegeleiders hebben daar praktische en leuke tips voor bedacht en verzameld in een brief, met antwoorden op vragen: Wat doen we met de kinderen, hoe blijven we fit, hoe haal ik een frisse neus, kleuren, heel veel kleuren en Mindfulnesstips.  De groepsbegeleiders hebben deze tips uitgedeeld in een tasje met nog een paar leuke attenties.  Zoals  thee en kleurplaten en -potloden.

De reacties waren hartverwarmend! Alle bewoners waren er erg blij mee en bedankten ook voor het extra werk dat hierin is gestoken. Een zoontje belde ons op en zei letterlijk; ‘Dank je wel voor het cadeautje. Ik ben aan het fluiten hoor je mij’ (zo schattig). Een bewoonster zei:  ‘Wat hebben jullie dit mooi georganiseerd’ en nog meer positieve reacties.

Iedereen begreep ook waarom er bepaalde maatregelen genomen moesten worden. En de tips helpen allemaal om deze tijd zo goed mogelijk door te komen. Samen staan we sterk!