Warme knuffels in koude tijden

Afgelopen maand verraste het Dispuut La Donna è Mobile ons met een gift van 745 euro, voor de kinderen die verblijven in het Blijf van m’n Lijfhuis. La Donna è Mobile is een groep van 21 vrouwen die ieder jaar het grootste studenten ijshockeytoernooi ‘IJsvrij’ organiseert in Eindhoven voor ruim 500 studenten – met een inzameling voor een maatschappelijk doel. Dit jaar ging de opbrengst naar de kinderen bij Neos! Hiermee kunnen we vele lieve dierenknuffels aan de kinderen geven in huis of om mee te geven bij vertrek. Speciaal zijn ook de ‘Zorgenvriendjes’ van Verwenzorg aan wie de kinderen hun zorg of angst kunnen vertellen: De mond van de pop heeft een ritssluiting, waarin kinderen een briefje kunnen stoppen met daarin een kort tekstje wat hen dwars zit; iets met pappa of mamma, waarover zij inzitten of wat hen bezighoudt. We bedanken La Donna è Mobile en andere medewerkers hartelijk voor dit mooie en warme gebaar tijdens donkere dagen!