Vele Harten Voor Neos

Vandaag op de Nationale Vrijwilligersdag bedanken wij iedereen – alle burgers, organisaties en bedrijven die zich direct of indirect belangeloos inzetten voor onze cliënten in het bijzonder of voor onze organisatie in het algemeen.

Dit zijn alle vrijwilligers die helpen op één van de locaties of woonvoorzieningen van Neos; zij die cliënten begeleiden bij diverse activiteiten binnen- en buitenshuis of helpen bij het zelfredzaam worden, een maatje zijn of een klus doen,  alle burgers en organisaties die geld of goederen inzamelen of schenken voor projecten ten behoeve van onze cliënten en meer!

Deze vrijwilligers komen uit diverse hoeken; zij die ons zelf benaderen of zich via vrijwilligersorganisaties inzetten zoals Stichting Present (Held voor een dag).

En medewerkers van bedrijven en organisaties die zich onder werktijd mogen
inzetten via Samen voor Eindhoven (Een dag voor Eindhoven) en ga zo maar door..!

Vele vrijwilligers uit allerlei richtingen en diverse geledingen zijn voor ons actief,
maar allemaal met een groot hart:
 HARTELIJK BEDANKT