Team Horeca ontvangt wederom erkende vakcertificaten

Afgelopen week ontvingen deelnemers van Team Horeca weer erkende vakcertificaten. Zij volgden de training HACCP – de risico-inventarisatie voor voedingsmiddelen – en de training Allergenen. Daarmee ontwikkelden zij kennis over de 14 wettelijk vastgestelde stoffen die een allergische reactie kunnen veroorzaken.

Twee andere deelnemers behaalden het landelijk erkend diploma ‘Contract Catering Medewerker’ van de Stiching Opleidingen Contractcatering.

De theorie en praktijklessen werden gegeven in de kookstudio (H)eerlijk Anders op de Hallenweg door onze Leermeester kok Ad Tils. Ad was zichtbaar trots op zijn kandidaten tijdens de uitreiking in de kantine van het arbeidstraningscentrum.

De deelnemers hebben de trainingen dus met goed gevolg en goede vooruitzichten afgesloten. Want met deze vakkennis en arbeidsvaardigheden maken zij een goede kans op een baan in de Horeca. Onze jobcoaches begeleiden hen ook bij het vinden van een baan, zowel binnen ons netwerk van cateraars of bij andere werkgevers in de Horeca.

Gefelicteerd allemaal!

Wil je meer weten? Klik dan hier.

Uitreiking HACCP certificaten