Living Museum is Alive & Kicking!

In het Living Museum kunnen mensen die het moeilijk/nodig hebben vrijblijvend binnenlopen en bezig zijn met creatieve bezigheden. Het is bewezen dat creatief bezig zijn in grote mate helpt bij het verwerken van je gevoelens. Voor de velen die het Living Museum hebben gevonden, werkt het bevrijdend, herstellend en geeft zelfvertrouwen en eigenwaarde. Ook brengen gesprekken met anderen je nieuwe inzichten en mogelijkheden. Living Museum Eindhoven vierde kort geleden haar eerste verjaardag, en was onderdeel van de Dutch Design Week. Kom ook eens langs! Iedereen is welkom om zelf te ervaren hoe ‘het werkt’. Hiervoor staan de deuren in de Deken van Somerenstaat 4 voor je open.

Adresgegevens:
Living Museum Eindhoven
Deken van Somerenstraat 4,
5611 KX Eindhoven

Iedere werkdag (maandag t/m vrijdag ) is het Living museum geopend van 11.00 tot 17.00 uur. Je kunt dan terecht om creatief aan de slag te gaan. Loop eens binnen en kijk wat het Living Museum voor jou kan betekenen en ontdek wat je allemaal in huis hebt.  Een greep uit het aanbod vind je op de nieuwe website van Living Museum 040!

Lees ook:

· Koffietijd bij het Living Museum: RTL 4 20 februari 2019. Bekijk hier het item van Koffietijd!
· Verslag opening The Living Museum 2017.
· Verslag try-out The Living Museum DDW 2016 (vanuit jaarverslag 2017).
· Artikel ‘Hoe is het nu met Ron‘ (Reelle Communicatie).