NEOS Jaarbeeld 2019

Neos werkt aan nieuw perspectief voor de meest kwetsbare burgers in de samenleving. In ons Jaarbeeld 2019 presenteren we een selectie van de vele activiteiten en initiatieven die wij, ten behoeve van dit nieuwe perspectief voor onze cliënten, in het afgelopen jaar hebben ondernomen. Natuurlijk hebben wij dit samen gedaan met onze medewerkers, cliënten, partners, gemeenten en vele andere betrokken organisaties. Klik op de titel of de afbeelding om de digitale ISUU versie openen.

Jaarbeeld 2019 – Samen Sterker

Als u een gedrukt exemplaar wilt ontvangen, of een van de Jaarbeelden van vorige jaren, kunt u dat via info@neos.nl aanvragen.

Voor aanmeldingen of informatie en advies over ons aanbod kun je contact opnemen met de collega’s van Toegang. Zij zijn op werkdagen van 09.00 – 12.30 uur telefonisch bereikbaar op nummer 0800-0117 (gratis). Je kunt ook mailen naar toegang@neos.nl.

Voor aanmeldingen of vragen over de opvang van slachtoffers van Huiselijk Geweld of Opvang voor Gezinnen zijn wij 24 uur per dag, zeven dagen in de week bereikbaar op telefoonnummer 0800-0117 of via mail: bureaudienst@neos.nl.

Spullen doneren?
Wij kunnen als organisatie ook hulp gebruiken. Bijvoorbeeld in de vorm van vrijwilligerswerk of donaties. Heb je kleding of spullen die je wilt doneren voor onze deelnemers? Stuur dan een mail naar klusenverhuisdienst@neos.nl met je gegevens en wat je wilt aanbieden. We nemen dan zo snel mogelijk contact op.