Lezing: zingeving in de hulpverlening (21 juni 17:00)

Op donderdagavond 21 juni organiseert Neos in samenwerking met de Bibliotheek Eindhoven, een boeiende lezing over de rol van zingeving in de hulpverlening aan kwetsbare burgers. Onze 3 gastsprekers zijn Vicky Hölsgens; zij schrijft haar promotieonderzoek aan de Universiteit voor Humanistiek over aandacht voor zingeving in de huidige verzorgingsstaat, Luc Tanja is voormalig Straatpastor in Amsterdam en Rob Kosterman is straatpastor in Eindhoven.

We nodigen je van harte uit bij deze lezing aanwezig te zijn op 21 juni van 17.00 tot 18.30 uur. Na afloop is er nog gelegenheid om in gesprek te gaan met de gastsprekers. Dan wordt ook een hapje en drankje verzorgd door medewerkers van de Bibliotheek en het Horecateam van Neos ArbeidsTrainingsCentrum.

Klik hier om de officiële uitnodiging te openen en je aan te melden voor deze avond.

Voor aanmeldingen of informatie en advies over ons aanbod kun je contact opnemen met de collega’s van Toegang. Zij zijn op werkdagen van 09.00 – 12.30 uur telefonisch bereikbaar op nummer 0800-0117 (gratis). Je kunt ook mailen naar toegang@neos.nl.

Voor aanmeldingen of vragen over de opvang van slachtoffers van Huiselijk Geweld of Opvang voor Gezinnen zijn wij 24 uur per dag, zeven dagen in de week bereikbaar op telefoonnummer 0800-0117 of via mail: bureaudienst@neos.nl.

Spullen doneren?
Wij kunnen als organisatie ook hulp gebruiken. Bijvoorbeeld in de vorm van vrijwilligerswerk of donaties. Heb je kleding of spullen die je wilt doneren voor onze deelnemers? Stuur dan een mail naar klusenverhuisdienst@neos.nl met je gegevens en wat je wilt aanbieden. We nemen dan zo snel mogelijk contact op.