Culinaire avond voor clienten van Neos en GGZe de Boei

Vorig jaar heeft het Gilde Brabanconne in Veldhoven een fantastisch etentje aangeboden aan cliënten van Neos en GGZe de Boei, in het kader van hun 40 jarig bestaan. Dit was zo’n mooie avond voor iedereen, dat het Gilde Brabançonne heeft besloten dit op kleine schaal voort te zetten.

Ook dit jaar is er dan ook weer een heerlijk diner verzorgd voor 18 cliënten van Neos, 18 cliënten van GGZe de Boei en twee begeleiders.

De reacties waren lovend! ‘We hebben met 40 personen genoten van een heerlijk culinair diner bij de Brabançonne. Iedereen was netjes opgedoft voor het uitje. Per bus zijn we richting het Gilde gegaan om het groepsgevoel te versterken. Bij binnenkomst hebben we geproost met alle aanwezigen en plaats genomen aan de fraai gedekte tafel. We hebben ons gemengd met de mensen van de Boei zodat we met elkaar konden socializen. Verschillende cliënten vertelden leuk contact te hebben gehad met buren van de Boei. We hebben met zijn allen heerlijk gegeten, het menu was zeer uitgebreid en culinair. Veel complimenten voor de kwaliteit van het diner en de goede zorgen’.

Prestigieuze kookclub

Het Culinair Gilde Brabanconne (CGB) is een kookclub voor amateur koks. De vereniging is opgericht in 1977 en telt ongeveer 330 enthousiaste leden die eenmaal per maand op een vaste avond koken. De club beschikt over een professioneel ingerichte keuken, restaurant en bar aan de Provincialeweg 32 H te Veldhoven. Iedere groep bestaat uit 18 personen die onder leiding van een ervaren chef een uitgebreid menu bereiden en nuttigen. Hoewel de leden amateur koks zijn, wordt op een hoog niveau gekookt en positioneert de club zich als een prestigieuze kookclub.

Hartelijk bedankt voor deze heerlijke avond!

banner gilde

Voor aanmeldingen of informatie en advies over ons aanbod kun je contact opnemen met de collega’s van Toegang. Zij zijn op werkdagen van 09.00 – 12.30 uur telefonisch bereikbaar op nummer 0800-0117 (gratis). Je kunt ook mailen naar toegang@neos.nl.

Voor aanmeldingen of vragen over de opvang van slachtoffers van Huiselijk Geweld of Opvang voor Gezinnen zijn wij 24 uur per dag, zeven dagen in de week bereikbaar op telefoonnummer 0800-0117 of via mail: bureaudienst@neos.nl.

Spullen doneren?
Wij kunnen als organisatie ook hulp gebruiken. Bijvoorbeeld in de vorm van vrijwilligerswerk of donaties. Heb je kleding of spullen die je wilt doneren voor onze deelnemers? Stuur dan een mail naar klusenverhuisdienst@neos.nl met je gegevens en wat je wilt aanbieden. We nemen dan zo snel mogelijk contact op.