Samenwerking tussen Neos en Acknowledge bezegeld

Erik Frey, Nicolette Verduin, Ting Yu Chu, Hank van der Put & Pim Dijkstra bij Neos

Erik Frey, Nicolette Verduin, Ting Yu Chu, Hank van der Put en Pim Dijkstra bij Neos

Neos en Acknowledge werken samen om van waardevolle betekenis te kunnen zijn voor cliënten, medewerkers en gemeenschappelijke klantrelaties. Dit partnership is op 26 januari in het kantoor van Neos bezegeld met de ondertekening van een samenwerkingsovereenkomst door de Raad van Bestuur van Neos en de CEO van Acknowledge.

Acknowledge versterkt als technologiepartner van Neos de strategie op het gebied van innovatie, marketingcommunicatie en ICT. Neos kan optimaal gebruikmaken en profiteren van de kennis, inzichten en ervaring van Acknowledge. Dit leidt tot een verhoogde toegevoegde waarde voor cliënten en medewerkers. Zo krijgt het begeleidingsproces van cliënten een kwaliteitsimpuls door het invoeren van eHealth. Het afgelopen jaar is met de vernieuwing van de website ook een belangrijke stap gezet in de communicatie en zichtbaarheid van Neos voor cliënten, partners en opdrachtgevers. Door de inzet van slimme technologie en innovaties verbetert de procesefficiëntie en versterkt Neos haar positie als betrouwbare en deskundige samenwerkingspartner in het sociale domein. Acknowledge profiteert op haar beurt van de ervaring bij een innovatiepartner in het gemeentelijke domein van zorg, welzijn, wonen en participatie, waarmee zorginnovaties en nieuwe concepten worden ontwikkeld.

Ting Yu Chu en Hank van der Put schudden de hand

Delen van kennis, expertise en ervaring

Neos en Acknowledge werken al langere tijd samen. Deze mooie samenwerking is nu bezegeld met een strategisch en duurzaam partnership. Het delen van kennis, expertise en ervaring met evaluaties op vaste tijden zorgt ervoor dat de samenwerking steeds in ontwikkeling blijft. Hoe beter de organisaties elkaar leren kennen, hoe gemakkelijker ze zich in kunnen leven in de doelstellingen, behoeften en het perspectief van de ander. Samen leren, innoveren en ontwikkelen zorgt voor een beter resultaat voor beide partners.

Voor aanmeldingen of informatie en advies over ons aanbod kun je contact opnemen met de collega’s van Toegang. Zij zijn op werkdagen van 09.00 – 12.30 uur telefonisch bereikbaar op nummer 0800-0117 (gratis). Je kunt ook mailen naar toegang@neos.nl.

Voor aanmeldingen of vragen over de opvang van slachtoffers van Huiselijk Geweld of Opvang voor Gezinnen zijn wij 24 uur per dag, zeven dagen in de week bereikbaar op telefoonnummer 0800-0117 of via mail: bureaudienst@neos.nl.

Spullen doneren?
Wij kunnen als organisatie ook hulp gebruiken. Bijvoorbeeld in de vorm van vrijwilligerswerk of donaties. Heb je kleding of spullen die je wilt doneren voor onze deelnemers? Stuur dan een mail naar klusenverhuisdienst@neos.nl met je gegevens en wat je wilt aanbieden. We nemen dan zo snel mogelijk contact op.