‘Ooit had ik een goede baan en een mooi huis…’

Lezing Cees-Luuk Lindeboom 8 februari 2018, Bibliotheek Eindhoven.

Cees-Luuk Lindeboom

Op donderdag 8 februari a.s. vertelt Cees-Luuk Lindeboom in de Bibliotheek Eindhoven zijn indrukwekkende levensverhaal. Luuk was (bijna) miljonair voordat hij dakloos werd. Hij vertelt over de val en hoe hij zich daar uit worstelde, onder andere door vijftig uur per week op straat het Straatjournaal te verkopen. Nu zet hij zich in voor andere daklozen en het verbeteren van de beeldvorming.

Tijdens de lezing is er gelegenheid om met Luuk in gesprek te gaan. Neos geeft een toelichting over de situatie van dak- en thuislozen in de regio Eindhoven. We nodigen iedereen van harte uit hierbij aanwezig te zijn van 17.00 tot 18.30 uur. Na afloop wordt in het Bibliotheek Café een hapje en drankje verzorgd, o.a. door cliënten van team Horeca van ons ArbeidsTrainingsCentrum.

Cees-Luuk Lindeboom lezing

Graag vooraf aanmelden via deze link en je ontvangt je ticket per mail.

Voor vragen neem gerust contact op met Janneke Coolen-van der Sman, Relatiebeheerder Neos.

E-mail: JCoolen@st-neos.nl.

Voor aanmeldingen of informatie en advies over ons aanbod kun je contact opnemen met de collega’s van Toegang. Zij zijn op werkdagen van 09.00 – 12.30 uur telefonisch bereikbaar op nummer 0800-0117 (gratis). Je kunt ook mailen naar toegang@neos.nl.

Voor aanmeldingen of vragen over de opvang van slachtoffers van Huiselijk Geweld of Opvang voor Gezinnen zijn wij 24 uur per dag, zeven dagen in de week bereikbaar op telefoonnummer 0800-0117 of via mail: bureaudienst@neos.nl.

Spullen doneren?
Wij kunnen als organisatie ook hulp gebruiken. Bijvoorbeeld in de vorm van vrijwilligerswerk of donaties. Heb je kleding of spullen die je wilt doneren voor onze deelnemers? Stuur dan een mail naar klusenverhuisdienst@neos.nl met je gegevens en wat je wilt aanbieden. We nemen dan zo snel mogelijk contact op.